Întrebări frecvente

Coletele se introduc MANUAL sau AUTOMAT (integrare API) în aplicația 24Curier, iar ulterior se generează AWB-urile.

Coletele se pot urmări de către client în aplicația 24Curier.

Rambursurile se fac în funcție de opțiunea aleasă de clientului în contract: zilnic, la 3 zile sau săptămânal.

Facturarea transportului se face după cum alege clientul: bilunar (01 și 16 ale lunii) sau lunar (01 a lunii).

Primele 5kg sunt incluse în prețul stabilit prin contract. Dacă se depășesc 5kg se percepe 1leu/kg suplimentar fără TVA. Greutatea volumetrică se calculează după formulă: lungime x lățime x înălțime (centimetri) / 6000. Tarifele se aplică la greutatea reală sau volumetricăcare din acestea este mai mare. Greutatea maximă admisă este de 30kg/colet.

De obicei firmele de curierat acoperă cu livrarea majoritatea localităților din țară, dar pentru anumite localități se percep taxe pentru km suplimentari (distanță de la localitatea acoperită la adresa coletului), astfel apar situații când costul km suplimentari poate depăși costul expedierii în sine. Cu noi trimiți colete în toată România la prețul fix stabilit în contract.

De obicei coletele fără ramburs au un cost fix stabilit în contract, iar pentru cele cu ramburs se percepe o taxa suplimentară fixă (2,4,6 lei), astfel costul trasportului se poate majorăLa noi rambursul este inclus în costul trasportului și prețul rămâne fix, astfel având un management mai simplu al costului transporturilor.

În cazul în care coletul este refuzat de către client și trebuie  acesta  ajungă la dumneavoastră, noi nu va mai taxăm cu încă un transport, vi-l aducem gratuit.

Clientul primește mesaj în cursul dimineții în care i se va livra coletul, iar curierul îl va sună cu aproximativ 30min înaintea livrăriiÎn cazul în care ni se oferă mailul clientului, acesta va primi și o notificare pe mail.

încercăm livrarea coletelor de 2 ori și în anumite cazuri de 3 ori.

Mai aveți nelămuriri cu privire la serviciile noastre?